duminică, 18 ianuarie 2015

Inel „Colorful Flowers”





Vesel si colorat, inelul "Colorful Flowers" este accesoriul perfect pentru domnisoarele cochete. Realizat din sidef si imbogatit cu floricele multicolore, inelusul dezvaluie magia unei zile senine si inflorate de primavara, aducand oricui zambetul pe buze chiar si intr-o zi ceva mai posomorata de iarna. 

Povestea lui este una amuzanta: a aparut dintr-o intamplare in care inspiratia a venit pe neasteptate. Margica din care este confectionat a fost achizionata la o runda "nebuna" de shopping-areala printr-un magazin de accesorii cu unicul gand: "Hai ca poate fac eu ceva cu marigicica asta!". Intrucat mi-au placut foarte mult irizatiile si reflexiile colorate, m-am decis sa cumpar margica cu riscul de a o abandona apoi din lipsa de inspiratie... Si pentru ca nu puteam cumpara doar una - ca doar in set erau 4 si nu se dadeau la bucata, m-am decis sa cumpar 4 margici de acest tip. Zis si facut... Ajunse in atelierul Hamsterului, margelele au stat ceva pe masa de lucru, asteptandu-si cuminti destinul. Intr-un final, le-am transformat intr-o bratara vesela si un inel fistichiu.

Bratara poate fi gasita aici.

Acest episod m-a convins inca o data, ca pe orice femeie de altfel, ca shopping-ul, chiar si facut alandala, este o idee buna care te poate inspira!


Inelul este indisponibil momentan


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu