sâmbătă, 18 martie 2017

Buchet de Voie Buna pentru primavara

De curand am descoperit ca mediumul in care imi place cel mai mult sa lucrez este hartia.

De ce? Pentru ca simt ca are viata, pentru ca desi este complicat si necesita o toooona de rabdare si atentie, ma destreseaza la maxim si ma relaxeaza mai ca un masaj si o "rasfateala" la SPA. Pentru ca necesita muuuulta inspiratie si creativitate, iar pentru mine asta inseamna o mega-oportunitate de a ma exprima in voie si cu gratie.

Dar cateodata, mai simti nevoia de diversificare... Imi place sa ma joc cu multe (in acest moment am pe "lista": hartie, metal, lemn, acrilice, sticla, etc) si in general am fost asa: duplicitara si mega-multi-tasking - cel putin doua lucruri in acelasi timp pentru ca altfel simt ca imi pierd timpul si nu am facut nimic...

Astazi, pentru ca este weekend si este primavara (chiar si cu vremea capricioasa de afara), am sa iti prezint o noua colectie marca Hamsterul Bijutier: "Buchet de Voie Buna". In principiu, este vorba despre bijuterele care au in componenta elemente din rasina (in principal floricele: trandafiri, dalii, etc). Asa ca te rog sa arunci o privire mai jos:

1. Butonei de voie buna - cercelusi fixi, la baza urechii de diverse dimensiuni, forme si culori confectionati din rasina pe baza de argint tibetan.




2. Cercei "Royals" - cercei fixi, de dimensiuni ceva mai extinse, cu flori din rasina si baza de bronz filigranata.



3. Cercei "Verde de primavara" - Confectionati pe baza de filigran din bronz cu floare din rasina de culoare verde vesel si asezonati cu cristal de sticla intr-o nuanta verde ce face ape si creeaza senzatia de vitalitate.



4. Cercei "Red is devine" - Mini-trandafiri din rasina si cristale de sticla ce reflecta lumina.


5. Cercei "Blue is my color" - Cercei cu trandafiri din rasina albastra si cristal de sticla. Ideal pentru o tinuta eleganta, romantica.



Ei, ce zici: Care este perechea preferata si cu ce ocazie ai purta-o?


Pana data viitoare,
Pupici,
Hamsterul Bijutier



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu