vineri, 21 octombrie 2016

Realitati paralele


Dintotdeauna am preferat sa vad realitatea mai frumoasa decat este de fapt. Mereu am crezut ca oamenii sunt mai buni, mai intelepti, mai sufletisti, mai, mai, mai.... decat pareau sa fie in realitate.
Am sperat mereu ca lumea este buna, ca oamenii simt asa cum simt eu, ca toti suntem datori moral sa il respectam pe cel de langa noi, ca toti simtim legaturile la fel. Si am mai crezut cu tarie ca daca vad realitatea "in roz" sau macar "rose", lucrurile chiar vor lua o turnura mai buna, cumva.... Recunosc, da, imi place sa ma mint singura. Si cateodata e al naiba de bine. Cred ca fiecare dintre noi face la un anumit nivel lucrul asta, inconstient, ca pe un mecanism de auto-aparare. Recunoaste ca si tie ti s-a intamplat macar de cateva ori in viata daca nu chiar mai des.

Si totusi, cateodata, fie ca vrei, fie ca nu, trebuie sa vezi diferentele. Si, atunci, e posibil ca acele diferente sa doara. In ultima vreme am suferit tare pentru ca am incercat sa reproduc medalionul Galaxie si sa fie de poveste daca reusesc sa ii dau Copy-Paste in totalitate.
Am avut si ceva cerinte speciale de la clienta, prin urmare rezultatul nu trebuie sa fie identic cu originalul, dar tot simt ca nu reusesc sa fac cele doua realitati sa se "pupe". Trecand peste frustrarile de "artist", mai jos poti regasi cele doua "realitati" la care am lucrat recent:


Ce diferente identifici la o prima privire? Nu te uita prea atent, pentru ca diferente sunt multe si de fiecare dintre ele am ajuns sa fiu intr-o oarecare masura mandra, chiar daca au fost si momente in care m-a frustrat procesul de re-creare.

Poate de asta ar trebui sa apreciem handmade-ul mai mult: pentru ca, cu fiecare ocazie, ne arata o alta realitate, ilustrand lumi complet diferite si pline de farmec si mister, de fiecare data intr-o maniera diferita, jucausa si mereu variata. Si asta tocmai pentru ca cel care creeaza obiectele pune suflet diferit si combina culorile dupa cum simte pe moment, iar fiecare moment, fiecare suflare, fiecare bataie de inima este unica...

Tu ce zici, care e preferatul tau? Care crezi ca e originalul?
Tu ce realitate preferi?

Somn dulce si lin si weekend minunat,
HB




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu