sâmbătă, 25 februarie 2017

Vine, vine primavara

Da, mai e putin si vine o noua primavara...

Iubesc acest anotimp! De fiecare data cand il traiesc, ma umplu de viata, de verdeata, de frumos si culoare! Si mereu zic ca acesta este anotimpul meu preferat!
Pana in septembrie, cand ma "intalnesc" cu toamna si imi dau seama ca de fapt si toamna imi place mult si cat dureaza toamna, ea devine anotimpul preferat... Si tot asa. Dar momentan, iubesc primavara, iubesc soarele sfios care imi mangaie chipul dimineata, adierea racoroasa a vantului, natura care incepe sa se trezeasca... Totul prinde viata sub ochii mei si nu pot decat sa ma bucur si sa zambesc larg.

Inceputul acesta de an a fost foarte agitat pentru mine, nici nu imi dau seama cand au trecut 2 luni... Si nu am avut timp sa caut martisoare asa ca mi-am propus ca anul acesta sa ofer martisoare 100% facute de mine, atat cat imi va permite timpul, bineinteles  :) M-am gandit ca daca fac bijuterele, pot trece usor si in sfera martisoarelor, mai ales ca in ultimul timp am descoperit o noua tehnica si nu am avut prilejul sa experimentez si sa ma joc asa cum mi-as fi dorit.

Am inceput cu familia si am confectionat mai multe modele diferite de martisoare pentru doamnele si domnisoarele frumoase din familia mea. Si inca nu le-am cuprins pe toate fetele speciale din viata mea... Acum imi dau seama ca am o familie destul de mare, insa nu asta conteaza, ci faptul ca sunt cu totii oameni deosebiti care merita eforturile si timpul meu pentru ca si ei imi ofera la randul lor: iubire, timp, sfaturi, imbratisari si pupicei. Neconditionat si fara sa isi doreasca altceva in schimb.

Gata cu vorbaria, mai jos poti regasi colectia de martisoare de anul acesta.


Aici erau inca in lucru... Isi asteptau cuminti snururile de martisor, iar altele inca nu erau proiectate.


Unele martisoare sunt inspirate din tutoriale de pe internet, in timp ce altele sunt in totalitate munca mea de creatie.
Martisoarele de anul acesta sunt confectionate 100% din fasii de hartie, folosind renumita tehnica quilling.


Si mai jos, rezultatul final, cu toate modelele de anul acesta :)


Sper ca aceste martisoare delicate sa iti incante privirile si inima si sa fie adevarati vestitori ai frumoasei primaveri.
Pentru mine, au fost o reala descoperire: rabdare, atentie, migala, dar si relaxare, culoare, placere, precum si fericirea de a vedea rezultatul final.

Eh, ce zici? Ce parere ai? Care este modelul tau preferat?

Cu drag,
HB

P.S.: Martisoarele din aceasta postare pot fi purtate si ca pandantive, iar la cerere, se pot modifica in orice format si in orice combinatie de culori.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu