sâmbătă, 5 martie 2016

Cerceii sunt viata mea

In aceasta seara planuisem sa termin cateva proiecte pe care le tot taragan de seri bune, insa am ajuns pana la urma aici. Sa iti mai povestesc cate ceva, sa iti arat ceva nou...

Cum de Martisor am lipsit cu desavarsire din peisaj (sa-mi fie rusine! desi am avut o zi foarte aglomerata si as avea numeroase scuze), m-am decis sa compensez acum... Printr-o declaratie soc: cerceii sunt viata mea. Sau nu. Nu numai cerceii. Bijuteriile in general... Da, ai auzit bine: bijuteriile sunt viata mea. Am muuulte, multe si mai toate handmade - adunate de pe la targuri, domnisoare zambarete, doamne serioase sau pur si simplu de prin magazinele cu briz-brizuri de toate zilele. Si imi place sa le asortez cu bluza, pantofii sau culoarea parului. Si da, probabil ti-am zis...  Sau poate nu inca... Dar eu in general, nu port bijuteriile pe care le fac, chiar daca foarte multe (99%) imi plac de mor... Cu toate astea, nu le port. Pentru ca simt ca sunt facute pentru a fi alinarea altor persoane, motivul lor de zambet, pata de culoare din viata celorlalti. Exceptii exista bineinteles, pentru ca imi mai fac si eu unele lucrusoare (am o bratara pe care am personalizat-o cum a vrut inimioara mea si mi-am modificat alte bijuterii pe care le achizitionasem pentru ca fie nu imi veneau asa cum as fi vrut, fie se deteliorasera intre timp...)

Siii, lasand vorbaria la o parte, hai sa iti arat niste acareturi facute de Hamster.

Cercei Nasturei - Acesti cercelusi s-au nascut din intamplare. Cumparasem un pumn de nasturei colorati sa fac o pereche de cercelusi si fara sa estimez prea bine, desi pumnul meu nu e foarte mare, am luat prea multi nasturei... Si dupa ce am facut nebunia de cercei + aditional o bratara colorata tot din faimosii nasturei... Am ramas cu vreo 4 bucati, intamplator si pereche... Asa ca m-am gandit sa nu ii dau pierduti, ci sa-i folosesc si pe ei cumva... Si asa "au luat fiinta" acesti cercei-butonei veseli. Tu ce zici? Cum ai fi folosit nastureii ramasi? 




Cerceii Floricica Perlata - Ah, ce dragi mi-au fost acesti cercelusi... Imi plac perlutele, dar sa fie micute si firave, asa ca acestea... Si imi plac florile... Mult.



Cercei "Grey Flower" - Cercelusi de care mi-a fost drag la maxim. Sunt din margele de sticla, destul de maricele, dar nu atat cat sa incomodeze si pe deasupra mai sunt ornate si cu floricele mandre. Acesti cercelusi au ajuns la o prietena de suflet :)



Si cam asta a fost pentru aceasta seara ...
In zilele urmatoare, am in plan sa maresc si colectia de bratari - am cateva poze dragute pe aici.
Ramai pe aproape!

Pupici,
Hamsterul Bijutier


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu