duminică, 10 iulie 2016

Brose vesele

Imi place sa scriu noaptea; e liniste, pot face lucrurile in ritmul meu, pot modifica pozele cat doreste sufletelul meu, pot reformula de 1000 de ori fara sa ma simt presata de timp sau de o alta activitate...
Culorile parca devin mai vii si mai aprinse in comparatie cu intunericul ce imi invaluie ferestrele, iar bijuteriile par parca si mai misterioase :)

In ultima vreme, nu prea am avut timp si mi-am facut de cap, uitand sa mai postez cate ceva pe aici. Insa vreau sa incep saptamana aceasta in forta, cu cateva bijuterele pline de culoare.
Asa ca am ales sa iti arat cateva din brosele facute in ultima vreme.
Colorate, jucause, ideale pentru a-ti infrumuseta orice tinuta de vara si nu numai - asa ca iata-le mai jos:

1. Brosa "Ursulet" - Am descoperit de curand ca imi place galbenul, desi pana acum il evitam cu convingere si vehementa. De la un timp insa, simt ca o "pata" de culoare galbena ar putea inveseli orice zi mai mohorata. Si cum zilele trecute a mai fost un piculet innorat, de ce sa nu ne inveselim asortand la sacoul pentru birou o brosa galbena, usor copilareasca in forma de ursulet?
*Brosa este confectionata din fetru gros, rezistent, cu o fundita rosie din saten, realizata manual.


2. Brosa "Frunza" - De data aceasta am ales o culoare si mai indrazneata: rosul. Dintotdeauna mi-a placut aceasta culoare: este plina de viata, pasiune si vibratie. Brosa in forma unei frunzulite aminteste de natura si libertate si este infrumusetata cu o crenguta cu floricele din argint tibetan impodobite cu rhinestones electroplacate. Poate fi un accesoriu inedit al tinutelor elegante, oferind o picatura de voiciune si atragand atentia privitorului. Cu siguranta vei fi remarcata purtand-o.
*Brosa este confectionata din fetru gros, rezistent


3. Brosa "Pestisor" - Nu, nu e vorba de pestisorul auriu, dar cine stie: poate iti va indeplini vreo dorinta ascunsa daca il porti intr-o zi speciala...
Pentru aceasta brosa, am ales un pestisor roz, care sa se potriveasca mai bine cu vara, ca doar vara purtam culori electrizante si tipatoare, nu? Si pentru a evoca mai bine imaginea verii, a marii albastre (sau negre?!), am decis sa accesorizez pestisorul cu un pandantiv-scoica, care sa te trimita cu gandul direct la plajele cu nisip. Ei, ce zici, a functionat?
*Brosa este confectionata din fetru gros, rezistent, accesorizata cu lant si pandantiv din argint tibetan.


Si acum, spune-mi, care e preferata ta? Si de ce?

In speranta ca ti-am incantat privirea si sufletul si de aceasta data, iti zic doar atat: ne vedem curand cu noi surprize!

Noapte linistita,
HB



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu