joi, 4 februarie 2016

Nostalgie de cristal

Daca zilele trecute m-am uitat in cutiuta cu bijuteriile care mi-au ramas de la Hamster, astazi m-am decis sa dau "iama" in folderul cu poze ale creatiilor de atunci. Si ghici ce?

Pe multe dintre ele voi nici nu le cunoasteti... Pentru ca, in toata nebunia de atunci, nu am apucat sa fac poze asa cum ar fi trebuit la toate minutatiile acelea. Pe multe dintre ele nici in poze nu mai am cum sa le revad... Pentru ca nu am apucat sa le imortalizez intr-o amintire digitala... Dar nu-i nimic, minunatele fete care (sper) inca le mai poarta, se pot bucura de ele din plin, iar eu le voi regasi mereu in suflet :) Si, cine stie, poate vor fi bazele unor noi inspiratii pe viitor, haha!

Acum ca stau bine sa ma gandesc, cred ca de asta am si renuntat in timp la acest "magazinas" - sunt genul de om care se ataseaza ca nebunu` de toate lucrurile pe care le face... Si poate ca simplul fapt de a instraina bijuteriile, desi imi aducea bucurie pe moment (pentru ca imi place sa ii vad pe altii fericiti si bucurosi de alegerea facuta), indirect, imi crea un gol undeva. Deh, sunt si eu egoista un pic... Cateodata doar...

Si, lasand vorbaria la o parte... In zilele care urmeaza imi propun sa fac un pic de "curatenie" in poze si sa mai public cate o dragalasenie faurita in perioada de inspiratie hamsteriana precoce...

Voi incepe cu cateva bijuterele din Colectia: Culorile Veseliei, mai precis, cu niste cercelusi.

~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~ ~*~

Cercei "Perle Rosiatice" - pana sa fac acesti cercelusi, nu m-as fi gandit niciodata ca perlele pot merge foarte bine in combinatie cu cristalele de sticla. Intuitia mi-a zis mereu ca fiind texturi diferite, unele sidefate, altele stralucitoare, nu au ce cauta impreuna. Dar iata ca nu este chiar asa. Poate si pentru ca albul merge cu rosul (o culoare prietenoasa, nevinovata mistuie culoarea vie, usor violenta). Voi ce credeti?



Cercei "Cobalt" - acesti cerlusi au fost inspirati din Cerceii "Ursuleti" - mai multe detalii aici.


Cercelusii "Flori de cristal" - sincera sa fiu, nu mai stiu care a fost povestea lor... Dar e mai bine ca unele lucruri sa ramana un mister, nu? Atat pentru mine cat si pentru voi!


Si cam atat pentru azi.
Ne vedem curand!
:)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu