duminică, 29 mai 2016

Culori pestrite

Buna,

Iar nu am mai trecut de ceva vreme pe aici... Si imi tot propun sa trec mai des ca sa iti mai arat din minunatii, dar mereu ma iau cu intamplarile vietii si nu reusesc sa imi fac timp ca sa te incant...
De ceva vreme lucrez la un proiect frumos, zic eu, un pic altfel, insa deocamdata nu iti zic mai mult; vreau sa fie surpriza. Sper sa am timp sa iti prezint noile lucrusoare cat de curand si aici!

Tema de astazi: cercei in culori pestrite. Dupa cum deja stii probabil, imi plac mult cerceii si de fiecare data ador sa ii asortez cu tinuta sau geanta sau pantofii sau ce alta combinatie jucausa mai imi fac!

Cercei "Nasturei Voiosi" - Acesti cercei formeaza un set frumos impreuna cu bratarica pe care ti-am prezentat-o acum ceva timp aici. Culorile vii si jucause ale nastureilor m-au inspirat in creearea acestui set (cerceii si bratara), desi inca dinainte sa ii achizitionez aveam o idee bine pregatita. Nastureii au venit cu un plus de culoare, si desi initial intentionam sa fac numai o pereche de cercelusi, pana la urma a iesit si o bratarica. Mai mult despre proces si ce am facut cu nastureii aici.


Cercei "Perle rosu aprins" - Simpli, dar de efect - cam asa imi place sa ii descriu. Cercelusii sunt facuti din margele dreptunghiulare de sticla de culoare rosie si perlute finute.


Cercei "Casuta de pasarele" - Micuti si gingasi, nu neaparat colorati, insa ideea in sine este foarte "colorata", cel putin pentru mine. Casuta si zborul pasarii transmit un sentiment puternic de libertate, dar si un sentiment de siguranta. A fi pasare si a stii sa zbori  inseamna sa ai suficienta tarie incat sa ai incredere in fortele proprii pentru a-ti atinge idealurile marete. Tu ce semnificatie le-ai atribui?
*Cercelusii au baza din inox, deosebit de rezistenta. 


Cercei "Frunzulite" - la o prima vedere, as fi spus ca acesti cercei ar merge mai degraba purtati intr-o zi senina de toamna si ca ar fi mai potriviti acelui anotimp. Dar apoi, vanzadu-i atat de veseli, prin imbinarea culorilor rosu si magenta, am zis ca pot la fel de bine sa fie purtati chiar si vara, fie ca "pata de culoare" pentru o tinuta mai "cuminte", fie asortata la tricoul tau rosu preferat. 
Tu cu ce i-ai asorta?


Cercei "Trei margele" - Probabil cercelusii de care imi este cel mai drag in acest moment - micuti, finuti si colorati! Cele trei margelute sunt de fapt: piatra semipretioasa de fluorit, piatra de ametist si margica de sticla. Intre ele am strecurat margici micute din argint tibetan (atentie! nu este argint 925, ci un aliaj rezistent care nu provoaca alergii sau disconfort la purtare). 


Cercei lungi "Piatra Soarelui" - Cercei eleganti, din lant finut infrumusetat cu piatra semipretioasa numita: "Piatra Soarelui" - ce te ajuta sa iti regasesti echilibrul emotional si psihic oricand si oriunde, prin reducerea stresului cauzat de agitatia cotidiana. Fratiorii acestor cercelusi sunt aici
*Culoarea pietrei este un albastru cobalt, cu insertii de praf stralucitor (in poza nu este atat de vizibil, din pacate).


Si cam atat din categoria culorilor pestrite pentru azi.
Care sunt preferatii tai?

Zi frumoasa cu zambete si soare,
Hamsterul Bijutier.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu